Komunikace je důležitá

Nejen v partnerském životě, mezi rodiči a dětmi, kamarády, či sourozenci je důležitá komunikace, ale i mezi zaměstnavatelem, vedoucím pracovníkem a zaměstnancem. Rovněž je potřebná dávka trpělivosti, motivace a inspirace. Ale jak na to? Na personální problematiku je kvalitní odborník PhDr. František Hroník. Jeho publikace, přednášky a konference pomohli najít to správné řešení nejen zaměstnavatelům, manažerům, ale i zaměstnancům. Proč dělat věci špatně a způsobit vlnu nejistoty, nespokojenosti a nedůvěry, když na základě teorie, kterou využijete v praxi, získáte svoji pozici, kterou budete zvládat úspěšně a efektivně. Svoje zkušenosti určitě rádi předáte i dál.

Nenechte se odradit

Neúspěch nemusí hned znamenat, že se nemůže dostavit úspěch. Pokud se vám zdá, že nezvládáte svoji pracovní pozici nebo určité situace, ať už jako vedoucí pracovník, či řádový zaměstnanec, zkušenosti a inspirace, které předává František Hroník a jeho agentura Motiv P, vás můžou zbavit obav, nejistoty a skvěle motivovat. Nemůžete se zúčastnit osobně? Využijte konferenci online.

Komunikace je důležitá
Ohodnoťte příspěvek