Obchodujte pod ochranou

Určitě to není myšleno tak, že byste si měli zaplatit policejní oporu. To rozhodně ne. Ale registr ochranných známek by měl obsahovat i tu Vaši. Ptáte se, proč? Jako kdybyste nevěděli, že díky této značce dáváte o sobě vědět nejen zákazníků, ale i konkurenčním firmám. Tady jsem já. Tady jsou mé výrobky a vy si vyrobte ty svoje. Ale nemusíte bránit jen své výrobky, ale také dobré jméno a renomé Vaší firmy. Záleží jen na Vás, jaké rozhodnutí v této záležitosti učiníte. Rozhodně nic nepodceňujte. Nemít své označení by se Vám mohlo šeredně nevyplatit.

Pro co se rozhodnete

Ale, jak bylo již řečeno, záleží na Vás, co zvolíte. Můžete vytvořit slovní označení firmy nebo výrobku. Můžete použít krátký a úderný slogan. Nebo stačí jen obrázek. Nebo to všechno zkombinujte a výsledkem může být dost povedené označení. Jen nesmí být příliš složité a možná i barvy hrají svou roli. Ale to víte, že se některé firmy i na oblast grafiky a obsahu specializují? Hlavně ve svém označení zachovejte myšlenku a ducha Vaší firmy. Pro co se tedy rozhodnete?